✖RaBbIT 's LiFe✖
Followers
Saturday, January 1, 2011
2011.01.01
hey guys
:
HaPpY nEW YeAR! =]
new year
,hav a
new style
,a
new me
^.^
cut jor hair a~let u c my
new hair style
....
how?
l
eng luii bo
h?
i think is
ok de
...new year mah...change a new style no bad lar~
XD
how oso good...
hope
all will be best in 2011
lar~
2010...
bye bye~
2011..
.
hi~hi~
Sunday, December 26, 2010
2010.12.27
the last week in 2010...
yorrrr
...时间过得真快,转眼间又过了一年,唉~
好舍不得
哦~2010年里真的发生了许许多多的事,也有许多
事情
都
改变
了。
有开心的,也有伤心的
。
废话!
分分合合
的
感
情
,
也在今年
告一段落了
。
who?
secret!!!^^
而我也在今年交了一帮
JiMuii
,
虽然我们之间
常
打打闹闹
的,
但在同时我们之间也建立了
深厚的感情
。
几厚哦?
2010年里发生的
所有
事情
,我都会
记得
的....
em...
.
all the bast in 2011
lar~
2011....i'm coming^.^
Newer Posts
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)